tisdag 29 september 2009

Hotel Engels i Haan


Hotellet här i Haan är grymt coolt! Ägaren är en man i 50 års åldern med hår som ser ut som Edward Scissorhands. Ägaren bor på ett rum här på hotellet, han fixar och donar och grejar.

Från början tyckte jag att hotellet var lite creepy men nu.. I just love it! Förutom att mitt hotellrum luktar blöt hund men det kvittar när allt annat är grymt bra. Vi upptäcker nya konstnärliga föremål hela tiden. Här på bilden ser ni jag, Gladys (som vi har valt att kalla henne) och Robban.

Ni ser även en Mini Glayds till vänster på pianot.

1 kommentar:

  1. Alltså, jag älskar Edward Scissorhands! Jag hade ju trivts som handen. Synd att vi inte kunde ses i helgen, men jag hoppas att vi ses snart ändå. Ett besök i Stockholm kanske vore något?

    SvaraRadera