fredag 12 februari 2010

Kandisjakt

Pa Singapores flygplats. Jag har varit pa resande fot i 18 timmar, nu ska jag vanta har i 4 timmar for att darefter hoppa pa flyget till Brisbane som tar 8 timmar. Satan i gatan och halleluja vad less och trott jag ar. Men det var inte det vi skulle prata om, na nu ska vi prata om vilka kandisar jag har sett so far. Jag sag tre kandisar i Stockholm. Borje Salming som checkade in for att aka till USA, Christian Olsson som akte i samma plan som mig till Kopenhamn, samt Frida Hallberg (jag ar inte helt saker pa att det var hon men nastan), ni vet hon som spelade i filmen Sa som i himmelen. Det ar min kandisjakt sa har langt.

3 kommentarer:

  1. Hoppas du får se en aubergine också. Då har du sett allt.

    SvaraRadera
  2. jag hoppas att du håller ögonen öppna för ev nya zeeländare vid namn bret eller jemaine. hälsa från mig isf. pussa bret å mina vägnar (jag snackar med macke om det om det blir problem). annars kanske du träffar en svensk med långt hår som heter mattias och kommer från malmberget, hälsa honom också. koalor är ju också söta, jag är lite ledsen att jag inte hann krypa ner i din resväska innan du åkte så jag kunde titta på dem också. men kan du kanske ta med någon av de två förstnämnda eller det sist uppräknade när du åker hem igen? det vore kul att titta på dem (två skojiga och en söt sak) i sthlm första helgen i mars :D see you then!

    SvaraRadera
  3. Jag håller utkik Marielle efter Brets, Jemaines och Mattiasar.

    Yay, vad kul med Stockholm!

    SvaraRadera