tisdag 23 mars 2010

Snigelbrev

Jag fick ett handskrivet brev häromdagen. Hur ofta får man det nuförtiden? Aldrig. Inte jag i alla fall. Email i all ära men på något konstigt sätt är det för lätt, det ligger inte samma tanke och ansträngning bakom ett email som ett brev. Brev är dessutom mycket mer personliga bara på grund av avsändarens handstil. Mer vykort/brev till folket!


Jag har sparat alla vykort och brev sen jag var lill-liten, det är fantastiskt kul att ha. Det är det enda jag samlar på, förutom Starbucks muggar från olika delar av världen. Over and out.

2 kommentarer:

  1. Snigelbrev är ju bland det bästa som finns! Jag har också sparat en massa brev från när jag var lill-liten. Bland annat breven från när vi brevväxlade i Norrflärkeskolan! Så fantastiskt att du tog dig tid och skrev till lilla mig =)

    SvaraRadera
  2. Haha, vad roligt! Fast jag skulle inte vilja veta vad som stod i dom! :) Trevlig helg!

    SvaraRadera