torsdag 21 oktober 2010

Björn Skifs

Björn Skifs är i Ö-vik för 4 spelningar i helgen. Fullsatt på både fredag och lördag. Ikväll kommer det nog inte vara fullt så många, min kompis fick gratisbiljetter häromdagen och frågade om jag ville följa med (Tack Sara!) och det klart jag inte tackar nej till en gratiskonsert.

En kul grej jag hörde var att arenan (eller var det någon annan) hade beställt en skylt som skulle stå i rondellen (eller var det någon annanstans). Jag borde kanske försöka pay some attention till vad som sägs. Vilket fall som helst, problemet var att de som gjort skylten hade lagt till ett f för mycket i hans namn - Björn Skiffs. Det skulle vara rätt snyggt om Björn Skifs kommer till Ö-vik och det första han ser är att Björn Skiffs med två f är i stan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar