tisdag 11 januari 2011

VT 2011

Jag ser fram emot följande saker:

1. Solsidan säsong 2 börjar 16 Januari. Alla som är med i serien är så fantastiskt bra! Här är ett videoklipp som jag skulle kunna se om och om och om igen:
http://www.youtube.com/watch?v=IKAom4UB9Rs

2. Vi är 6 st tjejer som åker iväg till Tjejvasan. Även fast jag är sjukt dålig på att åka skidor så kommer det bli jätteroligt.

3. Chic-trip deluxe weekend. Någon helg i vår åker hela tjejgänget till Tallinn! På fredagskväll har vi planeringskväll, det ska också bli kul!

Det är bra att ha någonting att se fram emot så här i mörka, kalla, snöiga Januari!

2 kommentarer:

  1. Hurra! Mycket att se fram emot :D Kul att du bloggar lite också - det ser jag fram emot. Det får mig på bra humör :D Ses på fredag!

    SvaraRadera
  2. Själv hoppas jag att Mungbönan Marielle kommer igång efter ett litet juluppehåll!

    SvaraRadera